niedziela, 11 marca 2018

Welcome!


Kim jestem?
Co robię?
Czemu blog?
Czemu....?



Bardzo serdecznie witam Cię na moim blogu, który będzie po części formą pamiętnika, ale to tylko po części!

Jestem zwykłą nastolatką, mam problemy, mam szalone pomysły, ale są rzeczy, które w jakiś sposób sprawiają, że często się wyróżniam.

Na blogu znajdą się:
♥Relację z moich podróży,
♥Recenzję książek,
♥Motywatory,
♥Relacje z koncertów,
♥Moje historie,
♥Posty o organizacji,
♥I wiele więcej.

Czym się interesuje? 
♥Muzyką,
♥Sportem,
♥Aktorstwem,
♥Modelingiem,
♥Modą,
♥Astronomią,
♥I kocham podróżować!

Długo zbierałam się do założenia bloga, własnego bloga! I oto ten dzień kiedy rozpoczynam historię z czymś od początku moim ♥
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej i razem będziemy mogli odkryć sekrety, które kryje świat ♥

Mogłabym rozpisywać się jeszcze przez jakiś czas i rozwodzić nad tym jaka nie jestem, czego nie robię, a co wykonuję....
Jednak to bezsensowne.
Zostać, a zobaczysz resztę!!!

Witam Cię w tej magicznej ,,Bajce".

Little Hopeless Girl

1 komentarz: